07 / 02 - 2009


Helloe <3 Jag vaknade tidigare en va jag trodde , "/ jag somnade vid typ tre . & vaknade kl nio ? (a) aja , ja vaknade av att typ min syrra hållde på i mitt rum -.- suck.. sen typ gick ja upp & hämtade tusen asäckliga halstabletter , men seriöst. jag måste ut idag . ja hatar att va sjuk . ja tnkr hålla mig frisk resten av livet . riiiiight ! aja, min syyrraaaaa hittade min hals duk som ja har letat efter aslänge, taaaaaaack ! slänger ut en outfit senare idag :) mohha . asså jag vill verkligen gå på bio ikväll, om ja nt är med malin johanna & alice. måste ja tvinga pattis att gå på bio med mig ! puussshej

Kommentarer
Postat av: beckan

ooohh! fet snyyyg diiisajn!! (medveten om stavandet) :D

2009-02-07 @ 10:26:17
URL: http://beckan.blogg.se/
Postat av: juannish

assu vendela, jag älskar dej asmkt, men alltid när vi bestämmer ngt så ändrar duh alltid dej"/ assu alla typ frågar om jah vill va meh dom men jah bah nej jag ska va meh vendela å sen bah sviker duh mej, och då lixom sitter jag ensam på en lördag lixom...

2009-02-07 @ 14:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0