08.48

Tjaaaaa ! har precis ätit en macka (a) brukar nt äta frukost ! men så blev de eftersom annars orkar jag inte resten av dahn ! haha , snart funderar ja på om ja ska dusha, klockan 12 ska ja möta soffe "bjarevall@" & alice "absolutalice@" vid time .en videoaffär vid centrum ! :) sen ska vi åka te fruängen & träffa anden & hans kompis ? tror vi ska de iaf, ! haha , igår när ja gick hem från skolan, stog en kille ja nt träffat på aslänge där, han gick i min klass förut ! x) men slutade förut .sen när ja kmr hem så har han addat min msn & säger att han älskar mig & allting :o , ja ba " mhm" för hur fan kan man älska någon som man nt ens känner lite ? ucsh . fattar bara inte . aja, slänger in dagens outfit i näst nästa inlägg. innan jag åker alltså :) Pussssssshej

Kommentarer
Postat av: kevin

haha är det felix?

2009-03-04 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0