1 Februari 2009,

Tjuuuuuuuuuu ! tack för designen alice wolle.jag älskar dig :) idag vaknade jag klockan halv tio typ, låg kvar i sängen tills klockan nästan var elva. sen satte ja på mig en t-shirt & fixa håret i bullä. sen va ja helt osminkad & skulle snart dusha. sen satte jag mig vid datan typ en timme, sen tog jag ett glas jucie som fick bli min frukost . sen skulle pappa & mina småsyskon till ikea , så ja vågade nt va själv hemma. har sätt fett mkt skärckfilmer den här veckan. hehe. satt 30 min efter dom hade åkt kom pattis hem te mig & hon satt vid datan medans jag dushade. haha ! sen fixade jag mig i 40 minuter, för ja såg rätt förjävlig ut, sen åkte vi te petterboda & väntade på felicia lövhammar & linnea. när dom kom köpte vi godis på öringe vivo. men aså vi hade aldrig träffat dom , så alla va fett blyga, ja snackade typ bara med pattis & dom med varandara. men iallafall.sen köpte jag typ tuggummi & sprutsak & lite saker, & pattis kööpte massa saker & redbull.sen snackade ja & pattis om i säkert 20 minuter vff de alltid va på reklamen " redbull ger dig vingar " aja . iallafall. sen åkte vi te centrum, käkade pommes. sen gick vi fyra runt i H&M och titta på kläder. sen aa. sen köpte ja & pattis energi dryk. haha. orkar nt detaljer. men ska typ tvätta av sminket nu . kl är liksom kvart i elva . aja ! pusshej


bild 1,mina & pattis pommfritt. bild 2 pattis vid bussen, bild 3 va tvungen att fotta
de va asrosa ju x) , bild 4,felicia lövhamar & linnea vid bussen, vi smygfottade lite
mohaha  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0