13 / 02 - 2009

hej alla mobboffer. haha idag va ja med min älskade baby becca :)
först kom hon kl 2 till min skola, & sen liksom mötte ja henne, sen börjar
alla killar sula snöbollar på henne, snacka om mkt jag skämdes. .. åå
knr mig så jävla dum .. de är ju alla hjärtan's dag imorrn . & ja typ fick ett
assöt kort av oscar . typ värsta norrgrana, typ " vendela, till dig " & sen typ
asmånga hjärtan, så jävla gulligt ;o ! sen typ la ja de i soffan & nån tog de ?
ja ville ju typ ha de :O, elr aså ja ville ha de, i mitt fönster lr ngting. haha
men iaf. assöt , tack gullunge (a) sen typ dissa ja han lite :o, haha
han tog i pattis hand, ja ba" jävla diss"sen typ gick han efter mig & försökte
krama, men ja ba stötte bort han. så jävla mkt skuldkänslor..men ja fick
asmkt kort, av killar i dag. haha men iallafall
ja & becca träffa typ kevin & kalle & nåra, köpte godis, va ute .
gick hem te becca. bara hon & ja , sen åkte vi te hagsätra  & träffade
nåra 95or hon knr . sen typ aa, tog vi de lungt hemma hos henne när dom
hade åkt. :) & nu ska ja fixa ny & frääsh design ! mohohoho . pusssshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0