15 / 02

Okej, i dehär inlägget ska de stå om igår ;) på bion & dedär.
jag vaknade klockan halv tio av min lillebrorsa som väckte mig ! då gick ja & satte mig framför datan . chattade med joanna, & lite så. sen åt jag frukost, typ ett glas juice ? sen efter ett tag fixade jag mig & då kom min joanna :) & vi va inne på datan lite sen hämtade ja pengar av mami & papi. sen åkte vi in te stan, vi fick byta buss 2 gånger. sen fick vi vänta ett tag, sen tog vi tunnelbanan & lalala. sen när vi va framme köpte vi biljetterna,sen gick vi te donken, åt mac feat meny, lr vafan de nu hette, med pommes & socker ;d sen gick vi te nån jävla centrum som hette skrapan. sen satt vi i en soffa där & glodde lite kläder. sen gick vi te bion & väntade utanför i 2 tim :p sen köpte vi popcorn & läsk, sen väntade vi lite, sen gick vi in, tittade på ashärlig bio reklam host* men sen när filmen började , så snackade vi ashögt när alla va tysta, dom ba " håll käften " vi ba asgarvade dom ba " tyst då " hahahha , alla dampade x) sen efter halva filmen satt vi också & asböla. joanna iallafall. haha älskar dig gumman.sen hade vi popcorn krig. hahahha.. amen aa. sen gick vi ut, snackade, väntade på hennes pappi som hämtade oss i stan. tack joanna's papi ! Sen aa. åkte jag hem & då va peffie & nancy där ! ja slänger ut nåra bilder
mohaha. okej ? :)pusssssshej

jag åt nån sjukt god mcdonald's paj, vanilj & jordgubb ! ucsh, äcklig cphand

joanna's mat x)

Kommentarer
Postat av: Jojo

hahahaha bästa dan mehd ej vendela<3333 hahahaa popcorn kriget hahahahahah shieet när jah kom hem hade jah faaan 2 kg popcorn i byxorna x) älskar dej mest bästavän<33333

2009-02-17 @ 09:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0