<'3

Hejhej Blogg,
igår vaknade jag typ kvart i sex & somnar om & allt. fast ja va helt klar kl tjugo i åtta ? så lite försent kom jag ju /: sen körde mami mig te skolan . sen träffar ja pattis som ja bråkat asmkt med precis utanför ingången . ja säger ingteing & hon typ " kutar " in i klassrummet -.-' sen hade vi tråkiga lektioner . sen bestämmde jag mig föratt ge henne fetaste utskällnigen . efter allt hon gjort . så ja börjar bråka med henne lite & efter ett tag stog typ 7 pers bakom mig å inga bakom henne, så jävla mobbad. men ändo . när ja ståll & skällt på henne cirka 20 minuter så börjar hon asböla . lilla gumman, stå för vad du säger tack !

hon skolkade ju 3 lektioner + maten också -.- satt på toaletten & grät. mooget hörru ' efter skolan följde jag med alice wolle till fruängen för hon skulle träffa marcus . blää ! sen är ju såklart min typ förra " kramk " där x) som ja har bråkat asmkt med ? + de blev inte så lyckat föratt ja hade så jävla mkt mensvärk. känndes som ja nt ens kunde stå upp ? sen kastade ja asmkt nötter på marcus också :) & aa pallar inte bäretta allt. de hände så mkt :') sen åkte ja & alice hem, vi satte oss på

bussen , när vi åkt nån station, så kmr marcus på att han glömde hennes alla <3's dag present ? tror ni de va kul lr ? så vi fick GÅ tillbaka nån station . hjäääälp ! ja tkr synd om mig själv. ja frös ju asmkt ju ! men sen när ja kom hem, hm .. drack jag typ liter ?, åt midda & gick & la mig sen, fast somnade aldrig för ja låg & smsade med sötisar i 1 timme ? ;)
okej, den dagen va helt jävla okej ! hahaha .


idag hände det inte så speciellt mycket. sov inge bra alls för jag hade sån jävla mensvärk. i hate mens . sen åkte ja te skolan efter att ha sminkat mig rätt länge . sen vare strandfestival i skolan . min kusse kom 2a , han typ sjungde nån låt ! han är 15åer haha. sen titta vi på film i skolan . mohoho ! bert's pupertet ? haha. smsade med nåra samtidigt (a) sen påtal om mens . jag hade 2 trosor föratt de nt skulle kma i mina shorts & binda. & va tror ni händer ? Mina älskade , vita shorts får vääärsta fläcken . fast utanpå syns de knappt ! pjuuh . ja hatar mens ! ucsh . men när ja åkte hem, skulle igentligen varit med mandi & ammi . men iallafall. sen kom ja hem, satte mig läste bloggar, & sen drack ja saft & tittade på andra avenyn :)

roligtroligt ! naat -.- hade mensvärk hela tiden. har de fortfarande. ja hatar de . me nu ska ja lägga mig på min säng & viilla ! slänger ut nåra bilder ;)

hahaha, jag hade nt på min skorna en enda rast ? & adam & alla ba
" asså du har hjärnsläpp " & ja ba " & de är ?" störrrrrda :)

kevin & jonathan på raaaaaast !

Kommentarer
Postat av: R'

fett skönt det va med lite sol efter allt cp kallt is väder!!!! :) Lycka till med...jaaa.. mensen! Hehe!

2009-02-20 @ 17:57:15
URL: http://beckan.blogg.se/
Postat av: ¨R'

fett skönt det va med sol efter allt piss kallt väder!! lycka till med...jaa....mensen! ;P

2009-02-20 @ 18:38:16
URL: http://beckan.blogg.se/
Postat av: ¨R'

oooops.. råka skriva två ggr!!!!!! OOOOOOPS!!

2009-02-20 @ 18:39:01
URL: http://beckan.blogg.se/
Postat av: adam

undrar vem det är som är störd vendela?

2009-03-04 @ 14:38:35
Postat av: kevin

fett grym jag är

2009-03-04 @ 14:39:16
Postat av: Anonym

vilken klass går du i ?

WB

2009-03-15 @ 10:36:13
Postat av: Anonym

du verkar vilja att alla ska veta att du har mens ;s

2009-03-15 @ 10:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0