/

har du nån gång kännt att ingeting känns rätt, allt är bara skit, varenda jävel kollar snett.
har du bett om hjälp men ingen vill hjälpa, hatar du livet är du trött på att vänta ?
ey ey ey ,Jag kan inte tänka klart mina tankar dödar mig, fan ja skriker efter hjälp
men ingen vill höra mig , för alla bara skrattar & pekar & snackar, folk trampar
ner mig som en fucking dörr matta. jag ber till min gud om mitt eget himmelrike.
för snart har jag livet på botten i pinneviken. för alla mina spöken de besöker
min själ & förstör mina dagar fan ja önskar att du va här . jag är fast här
på jorden besegrad av höga makter vill lämna denna värld flyga högt över landet
men mina vingar brast, mitt sinne blev fuckat. ingen vill förstå, de finns ingen som
fattar . hur de känns att leva ensam med känsla . alla hatar mig , ja har aldrig
blivit älskad. vinden kan vända men pass på att vänta, idag ska de hända
ja är trött på att kämpa ! för alla trycker ner mig & ställer mig frågan  , fiinns
ingeting kvar ? vi har släckt denna låga. jag fäller mina tårar & detta är slutet
sluter mina ögon & välkommnar ljuset.


de där va bara första versen av den låten, stämmer in asmkt på mig!
jag älskar seiröst den låten sjukt mkt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0