Fan va lågt.

asså patricia fan va lågt.du sa att vi va alldrabästavänner. sen bråkade vi som fan . du bäretta allt för mig, & ja bärettade allt för dig, & sen fick du veta en sak, fast de va nt ja som sa de, när hon sa " a, nu ska dom säga att ja skär mig te mina föräldrar & blabla" du ba började fråga ut mig, fast ja svarade nt , sen bråkar vi som fan, sen blir vi " halvt " kompisar, & då gåru & säger te henne att ja har bärettat allt för dig när ja nt har sagt ett jävla piss te dig & nu hatar min bästavän mig ? hur jävla lågt hade du tänkt sjunka igentligen ? shit, nu kmr lärarna få veta din lilla hemlighet & du kanske bli avstängd från skolan. fyfan vad ja ska garva då ! JAG HAAAAAAAAAAATAR DIG

Kommentarer
Postat av: joanna<33

Jahaaa, va det så det gick till:S vadå satt hon brevi när jah skrev det:$ aja vendela ajh älskar dej fortfarande och patricia, om duh säger 1 ord till, så ska din hemlighet spridas vidare, hahahahah det kan jah lova din lilla svikare!!!!!!!!'

älskar dej vendela<333

2009-02-21 @ 14:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0