jaghartråkigast

Min Favorit Dricka ? ; fanta, sprite, iskallt vatten & oboy hehe..
Min Bästavän ? : Patricia Weski Bebu ..
Dagens Mat : tunnpannkakor i skolan .
Favorit Maten :  ingen anning faktiskt.
Sötast I Världen Är ?: Marcus :$

2 Personer ? :
Emelie Olsson & Malin Carlehorn :)..<3
Jag Är Kär I ? : öhm.. hemlliis.
Min Fd. Bästavän ? :  Alice wolle.
Piercing ? : öronen, snart naveln.

Godaste Fruuuuuukten :
vattenmelon & mandarin & apelsin
Träffade Idag Som Fick Dig Att Tappa Andan : en killeee som ja nt knr :$
Naturliga & Nuvarande Hårfärg : Naturligt, typ jätte blont & nuvarande mörk brunt :)
Storlek På Bh :$ : Olika

Jag Skulle Lätt Strula Med :
Lukas
Min Älskling Är : Sofia Bjärevall
Jag Borde : vara gladare. ?
Mina Syskon Heter : Vincent, Jaquline, Isabelle + 2 platssyskon.

Jag Lever För :
Ammi Larsson & Mandi Beyer
Mitt Efternamn & Mellan namn : Jasmine Führ
Dricker & Äter Du Just nu : dricker oboy !
Vad Hade Du På Dig Idag : ett brett vitt skärp, svart linne & vit fliströja & jeans .

Jag Bråkar Med ? :
Fanny & Cissi , snorungar.
Daaaaagens Lååt : fonky fresh - ibland
String Lr Mamma'Trosor ? string lätt :')
vilkeet använder du bre :) ? : String ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice lista !! !! jag kopierar deN?!

2009-02-08 @ 11:56:01
Postat av: Anonym

oj Glömde !! He He

2009-02-08 @ 11:56:14
URL: http://vadsaduatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0