Pinsamt ?

Hejhejhejhej . förlåt att jag inte skrivit om i veckan,låvar att de kommer i nästa inlägg
idag va ja hemma hela dahn för mensvärk, tror ni de va kul lr -.- jag dog, 
ja kunde fan nt åka med klassen te erikstads badet för de ! kul liksom . . . 
ja tänker fan inte ha tampong då iallafall ? aja, sitter & tittar på the simpson nu !
& min lillesyrras kompis är här lite , å ja sitter här i baraa t-shirt och utan smink med
värsta ruffsen & tittar på the simpsons & har datan i knäet ? ja måste va världens 
pinsamaste storesyrra :) haha ! föresten, patricia, de är slut nu ,ska aldrig förlåta
dig ! du är fan världens sämsta kompis. skulle lyssnat på joanna, & föresten
du är ett äckligt svek å du borde aldrig kommit te jorden, ucsh ! 

gammal bild på mig & emelie & malin haha!jag älskar oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0