Trettio Saker Om Mig ..

1. jag är jätte jätte mörkrädd.
2. jag sover med öppet fönster.
3. jag blir alltid kär i fel person
4. min bästavän heter joanna
5. jag är törstig precis hela tiden
6. ja har två rum
7. mina föräldrar är skilda
8. jag tycker tyresö centrum är sämst
9. jag har 3 syskon
10. jag hoppas på bättre betyg
11. jag är jätte dålig i skolan
12. jag är ganska kaxig mot dom som bråkar med mig
13. jag hannar ofta i bråk i skolan
14. jag hatar alla lögnare, svikare & sånt
15. jag använder lösnaglar nästan alltid:)
16. jag är väldigt, väldigt onöjd med mitt utseende
17. jag har sämsta självförtroendet.
18. jag önskar att jag gick på dagis
19. så att jag slapp all skit i skolan
20. jag älskar att titta på bio
21. ja älskar sån här salt avlång brun svart lakris
22. jag lever för zoom tuuggummin & lakris
23. jag är galen i oboy'x) :$
24. jag är 154 lång *kortis*
25 jag är skit skit skit kär i en kille.
26. jag äcklas av mörk choklad
27. jag åker ofta tbana & buss
28. jag bråkar med mina föräldrar oavbrutet
29. jag är morgon trött men ändo as morgon pigg
30. jag går aldrrrrrrig te skolan utan smink, never ever, !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0